Söndag

Hej bloggen

Det är söndag idag och jag tror att jag snart kommer bli sjuk. Det känns så ivarje fall. Mamma blev ju jättesjuk i torsdags och är det fortfarande så det är ju ganska stor chans att jag också blir det. Jag vill inte bli sjuk!!
Det bra med det är ivarje fall att jag bara går två dagar i skolan den här veckan. Studiedag på onsdag och sedan är det ju valborgsledigt.

Idag har jag vilat hela dagen. Jag vill inte flänga runt ifall jag blir sjuk. Klockan 13.00 var det Gbg horseshow och hela familjen satt i soffan och glodde. Det var en tyska som vann med Shutterfly! Gud, den hästen var fin den.
Den bäste svensken kom på 10onde plats. Jag tror han hette Rolf-Göran eller något sånt.

Sedan, efter hästarna gick jag in till mig och tittade på Grey's Anatomy ( reprisen från förra veckan). Och nu när det är slut så väntar jag bara på att One Tree Hill ska börja.

Veckan som kommer:

Det bästa-  Ledig i tre dagar( 5 om man räknar med helgen)
Det sämsta- eventuell förkylning
Det bästa tv-programmet- Top Model( onsdag)


NU VET JAG INTE VAD JAG SKA SKRIVA MER!


Kommentarer
Postat av: Maria

Mjau!
(Jag var bara tvungen)

2008-04-28 @ 09:58:22
URL: http://www.litensotgris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0