hatar det

Jag hatar det bara. Att vara ensam hela tiden. Ingen som vill hitta på något, ingen som bor nära eller som har lust att umgås med mig heller. Att det finns ett fenomen som kallas mobiltelefon har vissa också glömt. Eller så har de bara glömt mig...

Jag försöker faktiskt att fråga folk( de som nu finns ) om du vill hitta på något! Okej, jag är inte rik eller en fjortis som hänger med alla som de får syn på. Jag försöker bara hitta någon som jag, som även bor i Göteborg! Men tydligen så finns det inte en enda kotte här på jorden som gillar samma saker som jag, och som även bor i samma stad. Hur svårt ska det vara att hitta någon!? Vissa går ju bara runt hörnet och vips har de en asbra kompis som de kan vara med, i princip när de vill! Varför kan inte jag göra så, bara gå runt hörnet? Nej, för jag är petnoga och ska ha någon som ÄR som jag. Förlåt förlåt men jag kan inte hjälpa det! Jag behöver ha någon som är lik mig.

Missuppfatta mig INTE! Jag har Linnea , men jag vill ha någon kompis som bor HÄR. Hade hon flyttat hit så hade livet blivit underbart - men nu ska hon inte det.... Och det är så trist att jag nästan spyr!  Help me god liksom!

Och vet ni vad jag gör en lördagskväll? Jag sitter hemma och trycker i mig chips och dipp bara för att jag är så sjukt deppig. Och det blir man ju knappast gladare av - att bli fet också!
Hela helger kan jag sitta och bara ha grymt tråkigt även fast jag inte vill det. Det enda roliga jag har i mitt huvud är: 1. sommarlov
2. moto boy konsert
3. träffa linnea

Liksom!? Hallå!? Vad är mina planer för detta året egentligen?? Jag fattar ingenting längre och jag har tappat suget.

Och sen när det är sommarlov då! Då kommer jag ju inte ha någonting heller att göra. Se fram emot 9:an. Jovisst! hah.

ursäkta alltså. Nu har jag skrivit allt om hur värdelöst mitt liv är. Nu kommer ju knappast ingen att fortsätta läsa här.

Kommentarer
Postat av: Linnea

du äger, min skatt

2008-05-03 @ 22:26:11
URL: http://avokado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0