Mitt sista inlägg här

Hej folks

Bara så ni vet - jag har startat en ny blogg. Jag pratar inte tillräckligt mycket om The Ark för att kunna heta arktokig tycker jag. Jag är fortfarande tokig i ark men ..ni vet. Jag snackar inte om de så mycket ju ;)
Jag har därför en ny blogg -  bybella.blogg.se
Det är nästan ingen idé att ni besöker den ännu, för den är odrägligt ful! Jag ska börja på designen snart. Om det nu kommer funka...:P

Så... Besök hemskt gärna min nya blogg då! Den kommer väl handla om nästan samma saker, men jag kommer ha med var jag har på mig. Bara för att jag vill komma ihåg, plus att jag gillar kläder x)

Så, det blir INGEN modeblogg, don't worry ,men som sagt. Hittar jag någonting snyggt så tänker jag visa det. Bara att acceptera det vet ni ;)


Hejdå ! Och kram

Kommentarer
Postat av: Natalie B

HEJDÅ :)

2008-05-04 @ 16:16:10
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Linnea

Hejdå :p

2008-05-06 @ 17:52:03
URL: http://avokado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0