Pizza

Idag är det fredag och jag har knappt gjort något. Eller jo, en sak. Jag åkte faktiskt upp till Frölunda torg och köpte hårfärg, hamstermat och hamsterströ. Mycket nöjd med mig själv alltså :)
Det var fullsmockat med folk. Tydligen så är den här dagen en av de dagarna på året då folk åker till stan ( eller liknande) för att shoppa. Säkert för att man är ledig! Ja, det märktes av ivarje fall. Man kom ju knappt fram! Jag tänkte gå in på Mcdonalds och unna mig en Mcflurry, men det blev inget med det. När jag såg den långa kön som var irriterat lång, så tvingade jag mig själv att gå därifrån. Jag gick hem istället! Tur var väl det, att jag inte köpte glass. Vi ska nämligen beställa pizza ikväll!! :P Hade ju varit onödigt att äta så mycket dåligt. Så pizza blir det ikväll ivarje fall, och det är ju gott. Jag är ganska entusiastisk över det kan jag säga! ;D Förutom att äta pizza , antar jag att jag ska kolla på Så ska det låta med familjen. Har man vant sig att titta på det, så blir det rätt bra tillslut! Man vänjer sig vid Peter Settman kan man väl säga med andra ord ;). Peter har föressten fått barn XD! det läste jag på aftonbladet.se

:) Solen lyser ute, jag ska väl försöka få i mig lite ljus innan det blir mörkt!

Hejdå för idag

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg! ♥

2008-05-02 @ 17:31:39
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0