Söndag - sista dagen på detta lovet

hej hej!

Idag är det söndag och sista dagen på detta minilov. Känns allt lite sorgligt! Men jag får komma ihåg att jag bara har 2 riktiga veckor kvar i skolan. Resten är ju prao och slappvecka. Sen är det ju slut! Fatta vad skönt.....Nej, nu börjar jag nästan dreggla här!!

Idag ska jag förmodligen till stan med Johanna , om hon inte har planerat något nytt sen 3 inatt..... errhm.
Jag behöver ju köpa presenter till Linnea och mamma! Linnea fyller ju 16 om 7 dagar bara. Och mamma fyller 43 den 18 maj.

Föressten så är vädret underbart, och solen skiner.  Det är härligt tycker jag, när det är varmt. Snart kan man bada också :P

Jag fick ju hem min iPod i fedags , och det är ju toppen. Jag fattar inte hur jag har kunnat leva utan den. Man behöver musik för att överleva enligt mig.

Nu ska jag inte babbla mer...
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0